Meer dan een jaar geleden vond de eerste editie van MOMENTUM plaats in De Vorstin, waar onder andere het duo ANIMA optrad. Maar de aanwezigheid van een goed Drum & Bass-feest in Hilversum wordt nog steeds erg gemist. Met de opgedane kennis van de eerste editie op zak, keert MOMENTUM nóg sterker terug een nieuwe editie op 22 juni. Dit keer met RUEBEN and The Future Drum & Bass Collective!

Deze editie is een samen…

Deze editie is een samenwerking met de legendarische artiest en promotor Paul Kneyber. staat MOMENTUM klaar om de rijke wereld van lokale Drum & Bass makers te presenteren: een eclectische mix van artiesten uit Hilversum, Zwolle, Amsterdam en Nijmegen! In hun voortdurende zoektocht naar buitengewone is Bratislavaanse Drum & Bass artiest Huspi, een Bratislavaanse Drum & Bass artiest, is de unieke Bratislavaanse Drum & Bass artiest Huspi, toegevoegd aan de line-up voor een frisse en unieke vibe. De avond bouwt langzaam op, om vervolgens a te dalen in de verfijnde lagen van neurofunk, wat resulteert in een climax van intense en dynamische beats.

Line-up:

Huspi (Bratislava)
RUEBEN (Amsterdam | Shogun Audio, Overview Music and Music Squad)
ANIMA (Hilversum | Axon Records)
Binary (Nijmegen | Optiv’s Red Light Records, Maztek’s 0101 Music, Korsakov Music and Axon Records)
KRKV (Zwolle | Collection of Unreleased Tracks)
Sobanic (Varsseveld)
S.A (Hilversum)