Papageno Zomerconcert bij Rust Wat Blaricum

1261 HP Blaricum
Plan je route

Koop je tickets online

Let op! Deze activiteit is uitverkocht.

Eilandje in de vijver bij Rust Wat Blaricum

Op zaterdag 31 augustus is het een muzikaal feestje met het Papageno Zomerconcert bij Rust Wat (in Blaricum). Een familiefeest met als vanouds een knipoog naar klassiek.

Programma:

• Vanaf 11.00 uur het speciale familie / kids  concert genaamd "Symfonie aan Zee".
  • Vanaf 18.00 uur word je officieel welkom geheten voor het swingende avondconcert.
  • Circa 19.10 uur start het programma met een optreden van de Papageno Band
  • Om 19.45 uur verrast FLEUR met prachtige piano muziek en zang uit eigen repertoire.
  • Rond 20.45 uur trakteert presentator / cabaretière Madelijne Kool op een persoonlijk intermezzo.
  • Na een…

Programma:

• Circa 19.10 uur start het programma met een optreden van de Papageno Band
  • Na een pauze ( rond 21.00 uur) is het podium voor Edsilia Rombley & haar band! Een waar intiem spektakel te worden waarin je wordt meegenomen in avonturen ver weg en avonturen van het hart.

Het Papageno Zomerconcert vindt plaats op het eilandje in het meer bij restaurant Rust Wat in Blaricum. Elk jaar weet de organisatie een zomerse sfeer te creëren met een exclusief programma en bijzondere gast-artiesten die willen meedoen voor het goede doel: jongeren met autisme helpen om zich staande te houden in de wereld om hen heen.

• Zaterdag 31 augustus 2024