75-jarig Jubileumfeest Oranjevereniging Breukelen

Breukelen

In het jaar 2024 viert de Oranjevereniging Breukelen haar 75-jarig jubileum, een mijlpaal die we groots willen vieren tijdens het weekend van 21 tot en met 23 juni. De festiviteiten vinden plaats in het historische Boom en Bosch waar tevens de SBB-tent staat. De festiviteiten hebben als doel alle inwoners van Breukelen, van jong tot oud, een onvergetelijk programma vol amusement te bieden.

Vrijdag 21 juni: Live uitzending Ned-Fra (EK24) afsluitend feest met DJ en live muziek

Zaterdag 22 juni: 1…

Zaterdag 22 juni: 10.30 - 17.00 uur: De dag staat volledig in het teken van de jeugd, met activiteiten die om 10.30 uur starten in Boom en Bosch. Enkele hoogtepunten zijn:
• Spelletjes
• Springkussens
• Schminken
• Lasergamen
• Jeugdbrandweer
• Muziekoptredens voor kinderen
• Goochelshow

Zaterdag 22 juni: v.a. 19.30 uur start de grote feestavond met de "Bolle Jan Show"

Zondag 23 juni: Om 14.00 uur start de grootste Bingo van de Stichtse Vecht met fantastische prijzen.

Wanneer

• Dagelijks vanaf 21 juni 2024 t/m 23 juni 2024 19.00 - 17.00 uur