Kunstroute 's-Graveland

's-Graveland

In het prachtige waterrijke gebied rondom ’s-Graveland stellen 14 kunstenaars hun ateliers open tijdens de Pinksterdagen.
Het gevarieerde werk van de deelnemers is een mooie reden om de boeiende Kunstroute langs hun ateliers op uw programma te zetten.

In het verleden is de omgeving van ’s-Graveland, Anke…

In het verleden is de omgeving van ’s-Graveland, Ankeveen en Kortenhoef altijd al een zeer inspirerende omgeving geweest. De Kortenhoefse School, voortgekomen uit de Haagse School is een begrip binnen de kunstgeschiedenis. Nog steeds wordt deze omgeving als een zeer inspirerende omgeving gezien. De combinatie van een prachtige omgeving en de ateliers maakt deze kunstroute echt uniek.

Schilderijen, keramiek, beeldhouwwerken en fotografie. Sommigen werken in opdracht, van portret tot landschap en van abstract tot toegepaste keramiek. Anderen hebben hun volstrekt eigen inspiratie. Maak kennis met de stijl van alle 14 kunstenaars bij de overzichtstentoonstelling in de ‘Oude School het Kraaiennest’ aan de Kortenhoefsedijk 145.

De Kunstroute wordt gekenmerkt door de bijzondere plekken in Kortenhoef, ‘s-Graveland en Ankeveen en is te starten vanaf iedere expositielocatie. Hoe u de route ook aflegt het is altijd weer een belevenis. Nieuw dit jaar is de samenwerking met de horeca. Bij Ottenhome en bij De Serre kunt u terecht voor een ‘kunstversnapering’

Er is een handige routekaart te vinden op op www.kunstroutesgraveland.nl. Alle exposanten van de kunstroute zijn te herkennen aan de blauwe vlag met het logo van de kunstroute.

• Dagelijks vanaf 19 mei 2024 t/m 20 mei 2024 11.00 - 17.00 uur

• Gratis